piątek, 19 grudnia 2014

Świąteczne Inspiracje !

Hej!

W końcu nadszedł ten dzień, w którym ostatni raz byliśmy w szkole przed przerwą świąteczną. Strasznie się z tego powody cieszę, gdyż od dłuższego czasu pragnę odpocząć i porządnie się wyspać !
Korzystając z tego, że zbliżają się Święta Bożego Narodzenia, chciałabym w dzisiejszym poście przedstawić parę świątecznych inspiracji, które przypadły mi do gustu. Mam nadzieje, że Wam również się będą podobać !


Oto kilka z nich:
 







Które inspiracje Wam się najbardziej podobają ? Piszcie w komentarzach.

                                                                                                                 Paulina



6 komentarzy:

  1. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :) piękne, bardzo pomysłowe :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/12/day-like-every-day.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful and inspiring selection.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspirację !! :)
    Zwłaszcza te ostatnie zdjęcie boskie <3
    zapraszam,serdecznie http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super inspiracje ( wydaje mi sie że te babeczki renifery to Bethany Moty ale nie jestem pewna) ;)

    Życzę Ci zdrowych i spokojnych świąt, i aby wszystkie twoje marzenia się spełniły ;)

    Mój Blog ~ Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo za życzenia !!! My również życzymy Tobie zdrowych i pogodnych świąt ! :*

      Usuń
  5. Ostatnie trzy zdjęcia / inspiracje są cudowne :)
    http://autre-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń