niedziela, 28 grudnia 2014

Zostań, jeśli kochasz...

Hej Wszystkim!!!


Dzisiaj od razu, gdy przeczytałam książkę i obejrzałam film ,,Zostań, jeśli kochasz" postanowiłam napisać o tym. A więc zacznijmy od tego, że zarówno książka jak i film były genialne. Co prawda niektóre wydarzenia w filmie nie były identyczne jak w książce, lecz nie sprawiało to, że stał się gorszy ( bynajmniej dla mnie ).

Książka Gayle Forman bardzo mi się spodobała, może nawet za bardzo, gdyż nie mogę doczekać się kiedy przeczytam kolejną część. Jest to książka, która w idealny sposób ukazuje pierwszą miłość, szczęście, a także ból i cierpienie.


,, Zostań, jeśli kochasz'' jest niesamowicie wzruszającą powieścią, opowiadającą o potędze miłości i wyborach, których każdy z nas musi dokonać w swoim życiu.Jak już wcześniej wspomniałam nie mogę się doczekać kolejnej części!  Cały czas myślę jak potoczą się dalsze losy głównych bohaterów- Mii i Adama. Zadaje sobie tysiące pytań: Czy Mia i Adam będą razem? Czy Mia wyjedzie? Jak Mia poradzi sobie po utracie rodziców?
Mam nadzieję, że już niebawem będę znała odpowiedzi na te pytania!



Tą książkę dostałam pod choinkę od mojej siostry, dlatego chciałabym jej podziękować za to, że sprawiła mi tyle radości dając mi ją. Jest to cudowny prezent!!! 
Jeżeli nie przeczytaliście tej książki to ja ogromnie ją Wam polecam !
A jak przeczytaliście, bądź przeczytacie to piszcie w komentarzach swoje opinie. :D 

                                                                                               Paulina

3 komentarze:

  1. Nie przeczytałam, lecz obejrzałam film i jest cudowny :) czekam na 2 część c;
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Film jest świetny, choć jak dla mnie zrąbali strasznie końcówkę.


    http://miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz rację, też mi się to za bardzo nie spodobało !
      Ale będzie 2 część, także dowiemy się co dalej! :)
      Strasznie nie mogę się doczekać !
      Pozdrawiam Paulina ;*

      Usuń