piątek, 9 stycznia 2015

Ciężki powrót...

Cześć!
Chyba pierwszy raz w życiu tak cieszę się, że wreszcie nadszedł weekend. Ten tydzień był strasznie pracowity. Miałam naprawdę sporo na głowie, z resztą kolejny tydzień wcale nie zapowiada się lepiej. Ale nie martwcie się, na tym koniec moich wywodów o szkole, bo z pewnością każdy to kiedyś przeżył, a ja nie mam zamiaru zanudzać was tym, co jak to mi ciężko.

Dzisiejszy temat będzie dotyczyć organizacji czasu. Podzielę się z wami moimi pomysłami na umiejętne wydłużenie doby :)

1. Co masz zrobić jutro, zrób dzisiaj.

Jest to bardzo praktyczna porada,  której często osobiście używam. Wolę zrobić kilka rzeczy z wyprzedzeniem, niż potem załamywać się niekończącą się listą rzeczy do zrobienia. Tyczy się to również prac domowych. Uwierzcie, że to naprawdę pomaga.




2. Planuj swój czas.

Niech kalendarz stanie się twoim przyjacielem. Notuj w nim wszystko, a nigdy już o niczym nie zapomnisz.



3. Zrób listę rzeczy do zrobienia.

Zapisz w niej każdą rzecz jaką masz do zrobienia, a nic ci już nie umknie. Po wykonaniu danej czynności wykreślaj ją z listy. Im więcej będziesz wykreślać, tym więcej zyskasz motywacji.


4. Pakuj się do szkoły poprzedniego dnia.

Nie będziesz musiała pakować się w biegu, a co za tym idzie w szkole nie spotkają cię niespodzianki typu ,,O nie mój zeszyt został na biurku''



Mam nadzieję, że te porady pomogą wam w codziennej organizacji. Życzę zorganizowanego życia  :D

PS. A może wy macie jakieś skuteczne porady? Czekam na komentarze.

Karola

1 komentarz:

  1. Bardzo dobre porady. Niby takie oczywiste, a mało osób o nich pamięta...

    http://p33rless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń