piątek, 16 stycznia 2015

Coraz bliżej...

Heej !!!


Przepraszam Was bardzo, że tak długo zwlekałam z napisaniem posta, lecz wiąże się to z brakiem czasu. Uwierzcie mi, że powiązanie nauki, codziennych czynności z prowadzeniem bloga nie jest takie proste! Jednak zawsze staram sobie wszystko rozplanować. Doskonale wiecie, że zbliża się koniec ! semestru, dlatego jest multum nauki. Lecz mimo to znalazłam odrobinkę czasu na napisanie posta. Mam nadzieje, że następne tygodnie pozwolą mi, aby pojawiały się one częściej. Może przejdźmy do innego tematu.
Hmm..  Niedługo ferie, oczywiście zdaje sobie z tego sprawę, że w każdym województwie ferie przypadają na inny termin. Jednak to nie zmienia faktu, że nie mogę się z Wami podzielić swoimi odczuciami i planami. No więc tak jest połowa styczna, a śniegu jak nie było tak nie ma. Dlatego w ogóle nie czuję aby te ferie miały nastąpić. Lecz nie sprawia to, że się nie cieszę. Strasznie nie mogę się doczekać wolnego. Na pewno każdy z Was ma już jakieś plany o których możecie opowiadać w komentarzach. Natomiast ja w tym roku postanowiłam spędzić swoje ferie  w domu oglądając filmy, czytając fajne książki oraz odpoczywając. Niech one będą chwilą relaksu.. Mam nadzieję, że pozwolą mi  chociaż na chwilę zapomnieć o szkole i tym co się z nią wiąże.
                                                                                   
                                                                                                         Paulina :)

1 komentarz:

  1. Ja też nie mogę się doczekać wolnego :D
    www.blog017.blogspot.com - serdecznie zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń